Nystart

Det kändes som att jag behövde en liten nystart i bloggandet hehe. Nu har jag tagit bort alla gamla inlägg så nu kör vi om från början igen ;D .

Så idag har jag bara varit i skolan, borde göra mina läxor nu men jag vet inte, någonting tog iväg min koncentration på skolan..hmm vad?

JO jag va inne på bsbblvd.com (ett forum för BSB-fans) och hittade en tråd där det stod (OH NICK) på klickade självklart då jag tycker att han är enormt snygg. Så hittar jag värsta videon, alltså en video av värsta sort! AH jag höll på att gå sönder så sexig var den.. Från och med nu älskar jag lollipop låten haha.

Så tänka på företagsekonomi och svenska nu? Nja, skulle inte tro det .. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0